GREAT MOMENT WITH SHAKLEE : PIN & LOVE LETTER.


hari tu, masa saya keguguran dulu tu, saya ingat saya ada tulis nak share tentang berita gumbira yang saya dapat...
agak lama dah tapi masih seronok nak share..
masa kat hospital tu, saya sms-sms dengan anak sulong shaklee saya..
di akhir sms-sms tu, dia beritahu yang dia berjaya melayakkan diri menjadi Supervisor Shaklee !
ini bermakna, saya akan jadi Senior Supervisor !!!
:) 
perasaan tu sukar nak ungkap..
puas rasanya dapat tolong ramai orang sihat...
puas dapat tolong orang lain dapat side income..
bertambah puas bile anak shaklee saya pun mula mendaki rank2 shaklee !!!

setelah bergelar senior supervisor shaklee selama 2 bulan, baru lah saya dapat pin ini..
satu untuk saya, satu lagi untuk papa putri..
bukan dapat pin ni je tau...dapat cheque sekali...sebagai reward sebab naik pangkat... :)


Alhamdulillah...
seronok nak bekerja kalau dapat reward ni...
tambah seronok kalau kita flexible dengan waktu kerja tu...
tu yang buat saya bertambah2 suka dan bersemangat untuk teruskan bisnes shaklee...

-------------------

tu cerita pasal pin...
ni cerita pasal lain pulak...
8 hb jun nanti, shaklee buat National Conference kat Sunway Resort Hotel & Spa.
untuk meraikan leader2 shaklee yang berjaya dapat award..
macam-macam award ada...
sesiapa pun bole join sebenar nya...
tiket masuk rm20 sahaja tapi dapat goody beg yang macam-macam barang shaklee ado! :)


kat grup leader2 semua dah kecoh dapat surat cinta dari shaklee..
saya biasa2 saja sebab tak aspect pun akan dapat...
1 pagi tu, papa putri bawak 1 surat dari rumah kami yang terbakar tu..aka rumah bakar..
surat dari shaklee...
saya dah berdebar2 ni...
betul kah ni?


ya Allah...
betul lah!
saya dapat award pada NC nanti...
syukur ya Allah...
happy rasa nya...

tambah happy bile papa putri tanya, 
"dinner nanti nak kene pakai blazer ke?"
:)
papa putri bukan jenis bersosial2, berdinner2...
tapi, soalan ni tu buat saya tahu, jauh di sudut hati dia, 
dia sangat2 support saya buat bisnes shaklee ni...
Alhamdulillah...
mesti lah saya seronok bile suami restu dan redha...
:)

sikit yang Allah uji saya hari tu...
tapi berganda2 Allah ganti kan...
bukan sikit2 yang Allah bagi, tapi berganda2...
Alhamdulillah ya Allah...segala puji bagi Mu...

misi saya sekarang, mahu pakai wedding dress di hari kejadian nanti!
:)



psss: jika anda berminat nak jadi ahli keluarga shaklee juga, bole panjangkan conversation kita di inbox saya ye...
benefit2 menjadi ahli, bole refer di sini >> ❤ shaklee


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
untuk order dan pertanyaan, 
sila add saya di fb saya, baizura bahar 
atau email shaiful_baizura@yahoo.com 
atau sms 016-5952771

2 comments:

  1. mama, daku baru baca saat2 kamu jd senior supervisor..mahu jadi seperti kamu!

    ReplyDelete
  2. bila di timpa ujian, ingat lah yang Allah nak beri sesuatu yang lebih baik!
    (^_^)

    ReplyDelete

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.