National Conference Shaklee 2013 ~ 8 june 2013 ~ hadiah anniversary dari Shaklee !


Debaran dah terasa seminggu sebelum Nc lagi...
hari jadinya pada hari sabtu..
jumaat sebelum tu saya masih lagi kerja..
malam tu, lepas insya' baru lah gerak ke KL..
pukul 12 lebih baru sampai kat rumah kakak saya...

malam tu tak lena tido...
baru dapat 1 award je..
tapi debaran nye mengalahkan apa je...
awal2 pagi dah terbangun...
gitu gini siap, pukul 10 baru nak gerak ke sunway dari jalan ipoh, kl..
fuhh...doa je dalam hati jalan clear dan Allah mudahkan perjalanan sebab event start pukul 11..
dan first time nak ke sana, kot tersesat ke...
tapi, Alhamdulillah...memang tak jem dan tak sesat..

sesampai kat sana, punya lah ramai umat manusia...
bersesak2...
papa putri ikut saya pegi daftar untuk Star Achiever Award..
saya daftar kat eunice ,supervisor branch ipoh...
eunice bagi 2 tag, untuk saya dan papa putri...
papa putri yang amik dan dia kalung kat tag tu kat saya...
dia cakap, "sayang kene pakai ni..."
dan dia pakai dia punya...
sangat touching... :)
sebab saya tak expect dia akan support saya macam ni sekali...
he never shows.... :)

lepas daftar, kami masuk dewan bersama kanak2...
saya duduk di barisan kedua belakang masters..
fuh...memang aura lain macam bile duduk di depan...

di mulakan dengan Masters Parade..
teruja nya tak tahu nak cakap...saya pulak yang teruja! serius!
dalam hati ni tak sudah2 minda separa sedar saya berbisik, tahun depan saya join masters parade ni!
tahun depan saya akan duduk kat kerusi masters !
tahun depan, MC akan jerit nama saya, Master Baizura Baharom dan Master Shaiful Bahari!
yessss..TAHUN DEPAN, PADA NATIONAL CONFERENCE SHAKLEE 2014!

..................

the event!

on stage.

lambai2..

with my mama shaklee..who brought me here....thank you soooo much mama wani..

the award.

with 2 iron ladies, Presidential Master Cery dan Master Iffah.

hall of fame.

malam pulak ada dinner untuk penerima award..


MJ buat show

with iron lady, Presidential Master Cery.

parent dan adik yang sudi datang untuk sama2 rai kan...


sempat jumpa anak buah untuk coaching...
jauh ni coaching kat kl...padahal, 2-2 dok utara..
sorang penang, sorang ipoh...
dan, 2-2 kampung kat taiping ! hihi


--------------------------------------------------
pengalaman yang sangat2 indah...
saya tak pernah dirai dan dihargai begini..
rasa seperti segala penat lelah saya sangat2 berbaloi apabila dirai begini..
saya percaya, setiap SID yang hadir, pasti berkobar2 mahu jadi seperti masters2 kita..
pasti mahu dapat replika kunci kereta...
pasti mahu dapat cheque kecik n besar...
pasti mahu naik turun stage berkali2...
PASTI !

yang paling buat saya terharu,
suami saya sudi bawa saya ke NC ni...
suami saya sudi duduk sebelah saya dalam dewan..
suami saya sudi pegi dinner dengan saya..
cuma,tak dapat nak naik stage sama2 sebab anak2 dah penat nak tido..
tak pe...tahu depan naik sama2 sebagai Master Baizura Baharom dan Master Shaiful Bahari Ahmad Nadzeri.

sayang tau abang tak suka bersosial2 macam ni...
sayang tau abang tak suka berdinner2 ni...
tapi, abang sudi teman sayang...
terima kasih sangat2...
tak tahu nak ucap terima kasih macam mana...
apa yang sayang buat ni,untuk abang dan anak2 kita juga...
sayang nak berkhidmat 24 jam pada abang dan anak2 kita...
itu yang kita impikan dulu,kan....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE!
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di fb saya, baizura bahar
atau email shaiful_baizura@yahoo.com
atau sms 016-5952771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.