seronoknye kene puji... ;P


kamis lepas, mama terima parcel yang paaaaaaling mama suka...
=)

waterproof fabric untuk purse mama

cute buttons dan jersey cotton untuk buat baju raya kanak2 nanti...
semua ni dari Love and Craft Supply


jadinya...hujung minggu mama gigih buat purse untuk diri sendiri...
=)
nak beli siap punye,mamapapa dah jarang2 kuar shopping...
selalu kita kuar untuk beli barang dapur je...


mama's purse under construction...






and the end product!
v(^-^)v






before this...


mama pakai beg duit zip je...
macam aunty2 cine selalu pakai...
lepas tu mama pakai name card holder...
em...nak buh duit kertas pun kene lipat2...
dan finally,dapat jugak mama purse baru!
=)


as usual,semua barang2 mama mesti di 'spotcheck' oleh kakak putri...





and the best part adalah...

putri kata..."uhhh...ntikkk..."


dan

mama tunjuk kat papa...

"pandainye...."...lambat sikit papa cakap lepas papa tengok... 
"apa yang pandai?"...mama buat2 tak faham....
lambat2 baru papa jawab...."pandai la sayang buat....."
hihi....



6 comments:

  1. Pandai zura buat (no more bzu ok...) hehe..nti leh order.nak suh buat bju krg utk Ariana blh?hehe

    ReplyDelete
  2. =)
    bole...
    insyaAllah...
    tengah kemaruk menjahit ni...
    hari2 menjahit...ekeke...

    ReplyDelete
  3. cantiknyeee!pndainye ko wat!aku xreti lnsung bab mnjahit.watla kls.aku nk blaja esp bj bdk2

    ReplyDelete
  4. akak punye purse ni mengingatkan saya zaman sekolah rendah.. waktu tu, nak mintak mak belikan dompet tak berani.. jd saya potong kain jubah mak saya yg da tak guna dan buat dompet sendiri jahit tangan pulak tu. nak kasi keras, dalam dia pakai kulit buku latihan..
    tp skrg entah mana perginya.

    tp yang akak buat ni confirm double triple time lagi cantik la :)

    ReplyDelete
  5. siera...aku belum cukup tere nak buat kelas...hehe....aku pun belajar kat internet...pastu byk gak yg tak menjadi...hehe
    tapi kalau ko nak belajar, bgtau la...
    aku ajar in person...n FOC =)

    ReplyDelete
  6. sarah...pandai la tu kecik2 dah bole imagine macam mana nak buat...
    ni kebetulan cantik sebab fabric nye cantik... =)
    wokmanship tak berapa ok juge...hehe

    ReplyDelete

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.