hadiah buat emak! :)


 wah...saya sangat teruja dengan promosi ni sebab saya dapat belikan mak saya dengan harga yang super meletopsss!
boleh la bagi mak stok advance joint health ni since awal tahun ni banyak income masuk...
alhamdulillah... :)

dah lama mak saya mengadu sakit2 lutut.
macam2 dah mak saya cuba.
ubat dokte.
ubat cine.
tapi mak stop sebab risau ada side effect.
dah nama pun ubat,kan?
ubat of course ada drugs.
mak ada jugak cuba supplement brand lain.
tapi sebab terlalu mahal, mak stop.

sayu tau tengok mak saya bile dia solat.
susah sangat dia nak bengkokkan kaki dia untuk bergerak dari berdiri ke sujud.
bile duduk antara dua sujud tu pun, dia tak bole duduk simpuh betul2.

sejak saya mula joint shaklee, Advance Joint Health Tablet ni lah salah 1 produk terawal yang saya beli.
sebab memang niat nak bagi mak.
sebab saya sayang mak saya.
saya nak mak saya dapat beribadat dan jalankan aktiviti harian dengan selesa.

alhamdulillah...
setelah 3 bulan mak saya konsisten makan AJH ni, sakit lutut dia beransur kurang.
belum hilang sepenuhnya tapi dah beransur2 hilang.
dia dah bole bergerak dengan lebih selesa ketika solat.
itu yang buat saya sangat happy.
tak de yang lebih gembira selain buat mak saya gembira.
:)

so, sempena promosi AJH bulan ni,
jom kita sama2 hadiahkan parents kita dengan sesuatu yang bole menyihatkan mereka.
saya yakin, ramai parent2 di luar sana yang alami masalah yang sama.
dapatkan sekarang sebelum berakhir bulan ni.
ramai yang di saat2 akhir, baru lah nak beli.
tak rugi kita beli untuk parents kita.
pasti Allah beri ganjaran yang lebih baik pada kita.
:)


pm saya sekarang ye.
tak beli 6 pun bole dapat harga promosi.
:)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
untuk order dan pertanyaan, 
sila add saya di fb saya, baizura bahar 
atau email shaiful_baizura@yahoo.com 
atau sms 016-5952771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.