kulit cantik menawan dengan shaklee

WOW!
ini sangat ohsem! sangat2 ohsem...
tengok gambar testi ni je korang bole jawab ape yang ohsem nye, kan?



apa yang terkandung dalam set D?

1. Vitamin E

vitamin E ni memang fov saya...
bile saya consume, kulit kurang berminyak dan lubang pori2 seakan2 tertutup..
tapi saya pregnant pulak, kene lah stop dulu...
tak digalakkan untuk ibu2 mengandung kerana kandungan anti oksidan nye yang tinggi.


2. Vitamin B Complex
B Complex pulak dapat beri ketenangan pada saya.
kalau dulu, datang keje mesti dengan perasaan yang tak best.
tambah2 dapat arahan dari boss.
rasa nak marah je kat boss.
(padahal memang tugas boss la bagi arahan kat staff,kan...)
haha...
tak pasal2 je rasa marah.
tapi, sejak consume vitamin B Complex ni,
relax je rasa... :)
boss marah pun bole relax lagi senyum2... :)
salah 1 punca jerawat adalah tekanan.
jadi, ini lah fungsi vitamin B Complex, untuk mengurangkan tekanan anda.


3. Vitamin C 
semua orang pun tau vitamin C sangat bagus untuk kulit.
sumber kolagen untuk top up kolagen yang semakin meningkat umur, semakin kurang.
tapi tak la sepower collagen powder shaklee.

untuk dapat kesan yang maksimum macam kakak-kakak dalam testimoni tu,
syaratnye 1 je...
setia dengan shaklee.
kakak tu setahun lebih consume shaklee.
hasil nye, mantoppppp!

psst: korang pakai produk ape2 pun, kene berterusan kalau nak kesan yang diingini.
jangan lah pakai sebulan 2, dah jemu bile tak nampak hasil.
sama lah macam bile kita berdoa, minta pada Allah.
selagi kita tak dapat, selagi tu kita minta,kan...
kadang tu, bertahun2 doa, baru Allah makbulkan...
jadinya, BELAJARLAH UNTUK SETIA.
:)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE!
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di fb saya, baizura bahar
atau email shaiful_baizura@yahoo.com
atau sms 016-5952771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.