Launching www.vitallyvitamin.com

Assalamualaikum readers and followers..
Saya berbesar hati nak jemput anda lawat website baru untuk bisnes shaklee saya,

www.vitallyvitamin.com




pembelian anda pasti lebih mudah!
just fill in order form dan klik icon maybank2u untuk buat pembayaran terus ke account saya.

free consultation untuk setiap pembelian dari website saya ye..
boleh refer detail saya seperti di bawah..

blog ini saya akan fokus pada anak2 saya semula...
:)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
untuk order dan pertanyaan, 
 sila add saya di fb saya, baizura bahar 
sila like page saya, Vitally Vitamin 
atau email vitallyvitamin.com@gmail.com 
atau sms 016-5952771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.