TESTIMONI: omega bantu kurangkan batuk



alkisahnya..

putri naurah batuk2 dah 2 hari..
tapi saya tak bagi apa2 pun ubat batuk..
sampai hari ke3 dia tak baik2 lagi, saya teringat nak bagi omega guard. 
suruh dia hisap, dia tak nak. saya campur dalam susu, dia tak minum langsung susu tu. 
last2, saya pecahkan kapsulnye, 
buh cecair omega tu dalam sudu, dan suap dia macam suap ubat. 
sikit je cecair nye, tak sampai suku sudu kecik pun.
tapi hasilnye, Alhamdulillah...
perlahan2 batuk nye hilang..
saya bagi sekali tu je..



alkisah lagi 1..
suami saya dah lama batuk..
dah sebulan kot, tak ingat..
dah macam2 ubat batuk dia telan, sampaikan ubat kanak2 pun dia minum jugak.
sempena promo omega last month, saya minta dia cuba omega.
saya kata, omega ni sangat bagus untuk kanak2 yang athma.
dia pun cuba..
bukan hari2 dia makan, bile saya minta dia makan, baru dia makan..
dan pengakuan pertama yang dia buat tentang shaklee adalah...
"abang rasa batuk abang dah ok sikit bile makan omega!"
Alhamdulillah....saya dah tak dengar dia batuk2 lagi...


banyak lagi manfaat omega di sini >> 10 MANFAAT OMEGA UNTUK KESIHATAN ANDA <<



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
untuk order dan pertanyaan, 
sila add saya di fb saya, baizura bahar 
atau email shaiful_baizura@yahoo.com 
atau sms 016-5952771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.