TESTIMONI : ibu berpantang


 sepatutnya saya makan set pantang shaklee pada bulan 8 nanti...
tapi, takdir Allah, saya kene makan sekarang...

Alhamdulillah...saya rasa sihat dan tak mengantuk sepanjang hari..
pagi2 bangun tido, saya akan minum ESP, alas perut dengan roti atau biskut, lepas tu saya telan Ostematrix..
lepas tu, dalam pukul 10, saya akan breakfast yang berat2 sikit..
kalau tak de, makan roti n biskut lagi... :)
lepas tu saya telan Vitalea + Bcomplex + Vitamin C..
Actually, apa yang saya ambil di awal pagi ini lah yang memberi tenaga berpanjangan hingga ke malam..
sebelum lunch pulak, saya telan zinc untuk cepat pulihkan luka..
lepas lunch, telan omega untuk membakar semula lemak2 di badan saya...
kena la dapatkan balik shape kan...hihi...

dan....
bukan saya sorang je yang rasa tau...
salah seorang sahabat saya pun sedang makan set pantang ni...
kata beliau...


Alhamdulillah...
seronok tau bile kita dapat bantu kawan2, saudara mara, dan customer2 rasa sihat seperti kita!
nak cuba jugak set pantang shaklee?
bole refer sini ya!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
untuk order dan pertanyaan, 
sila add saya di fb saya, baizura bahar 
atau email shaiful_baizura@yahoo.com
atau sms 016-5952771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.