papa membuang toksin.


ada 1 hari tu suami saya tiba2 diserang kebas2 pada tapak kaki sampai tak bole jalan dengan betul..
lama juga untuk sembuh sepenuh nya, lebih kurang 2 bulan kalau tak silap saya.
sepanjang tempoh dia kebas2 tu, saya lah jadi driver di setiap sabtu, hari keluarga saya.
em..susah jugak jadi driver.
sebab nak kene tahu nak tuju ke mana.
patut lah suami saya selalu tanya saya nak pegi mana.
bile dah tukar profession tu, (saya jadi driver, suami saya jadi pelayan kanak2 di seat belakang)
baru lah saya tahu perasaan seorang driver!
hihi..
dan...kelakar jugak bile suami saya kene layan kanak2 tu nak belok,nak tengok bird etc2...
jujurnye, suami saya sembuh dengan sendiri nya.
masa tu dia belum pro pada vitamin2 shaklee... ;)

terjadi nye kebas2 tu, mungkin di sebab kan toksin yang banyak dalam badan..
sebab masa dia sakit tu, dokte check darah, normal..
check bp, normal.
kolestrol, normal.
xray, normal.
semua Alhamdulillah, normal.
jadinye sekarang ni, dia gigih membuang toksin dalam badan.
tiap hari pakai detox patch.
kebetulan ofis mate saya buat bisnes foot patch ni, dapat lah sample beberapa set.
maka, bergumbira lah suami saya..
sape tak suka barang free? hihi
saya teringin jugak nak pakai, tapi saya masih breastfeeding natrah, so tak di galakkan.

usaha dia bukan setakat membuang toksin guna foot patch ni aje,
tapi, malam2 pegi terapi ion pulak.

bukan setiap malam la...
tapi, kene buat 3 malam berturut2..
lepas tu rehat 4 malam..
sambung lagi 3 malam berturut2 sampai rasa puas hati..

saya dan anak2 pun di angkut sama..
nak bagi opah rehat kat rumah lepas seharian menjaga kanak2 ni..
em...jenuh mengejar si tecik yang tak dok diam tu...
 kakak putri...
 adik putri...
 duduk diam dua saat je...
lepas tu mulakan aktiviti!


em...sabo je la...

sejak suami saya mulakan terapi ion ni,
saya minta dia makan alfalfa jugak..
untuk saya uji adakah alfalfa ni benar2 bole membuang toksin dalam badan.

hari pertama dia buat terapi tu, tak banyak..
hari ke 2 hingga ke 5, lebih banyak dari hari pertama..
dan hari ke 6, semalam, dah kurang!
hanya kotoran kecik2 je.

yang ni hari ke 6...saya lupa nak amik gambar untuk yang sebelum ni..

Alhamdulillah...mudah mudahan, dia lebih sihat..
saya masih perlukan dia...
dan dia perlu sihat!

dan...ada sesuatu yang berubah pada dia...
tak bole nak reveal kat sini...
kalau nak tau apa dia, private msg saya...
saya bagi tau...hihi...

untuk makluman, terapi ion ni tak di galakkan untuk ibu mengandung dan menyusu..
jadinya, saya tak dapat nak buat dan tengok sendiri toksin tu keluar..
mujur lah ada alfalfa..
bukan je dapat buang toksin dalam badan saya, 
tapi sebagai sumber kalsium untuk boost up milk production saya..

terbaik ALFALFA!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
untuk order dan pertanyaan, 
sila add saya di fb saya, baizura bahar 
atau email shaiful_baizura@yahoo.com 
atau sms 016-5952771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.