Keistimewaan Enfuselle® Skin Care

♥Be ahead on your time. Look 10 years behind it.♥


teruja sangat nak cerita pasal Enfuselle Skin Care dari shaklee ni sebab baru seminggu saya guna, dah terasa keberkesanannya..
kulit saya memang tak selicin kulit baby..ada kesan parut jerawat, liang roma besar2 dan blackhead timbul2..semua ni menyebabkan saya suka nak korek2 blackhead keluar..hihi..
sebelum ni saya pakai brand yang biasa orang dengar..memang saya tak tukar lain sebab bile saya pakai brand tu, muka berminyak saya lebih terkawal..tak berminyak sangat..ok lah...tapi still kulit tak lembut dan licin..blackhead masih terasa nak korek2.. ;)
dan saya memang tak tukar produk lain sebab saya takut tak sesuai dengan kulit muka saya..nanti rugi pulak beli mahal2 satu set kalau tak sesuai dengan saya..jadi, selama ni, saya redha aje..last week saya nekad nak cuba set enfuselle ni..harga mampu milik..jadinya, tanpa ragu2, saya pun beli..
apa yang buat saya yakin sangat2 nak cuba sebab shaklee jamin produknya 100% halal, 100% semulajadi dan 100% bebas kimia..tidak akan ada side effect jika saya pakai enfuselle ni,InsyaAllah..

apa yang membezakan Enfuselle ini dengan produk yang lain?
ia di rumuskan TANPA:

✘ NATRIUM LAURIL SULFAT ATAU NATRIUM
✘ PROPILENA GLIKOL
✘ PENGHASILAN DARIPADA HAIWAN ATAU PRODUK SAMPINGAN DARIPADA HAIWAN
✘ MINYAK MINERAL ATAU PETROLATUM
✘ FD&C ATAU PEWARNA
FTALAT
✘ 1,4 - DIOKSANA


Tapi ia :
✔ BERASASKAN NUTRIEN
✔ TERBUKTI SECARA KLINIKAL
✔ 7 PATEN
✔ DIUJI OLEH PAKAR DERMATOLIGI
✔ SENTIASA TIDAK MENIMBULKAN ALAHAN
✔ PH SEIMBANG
✔ TIDAK DIUJI PADA BINATANG 

hasilnya memang superb!!!
Alhamdulillah sangat2..muka terasa licin je..blackhead langsung tak timbul dah..licin je bile pegang hidung..tu yang saya suka sangat tu!!
muka nampak lembap2..tak terlalu berminyak dan tak terlalu kering..
bile nak tempek bedak pun, sekata je kelicinan tu...so, bedak pun elok je rata 1 muka..
memang saya berpuas hati sangat2..
dengan harga yang mampu milik, anda semua pun patut cuba dan rasa sendiri kelaianan nya..

untuk Enfuselle ni, ada 2 set.
1 sesuai untuk kulit jenis normal-dry
dan 1 lagi untuk normal-oily.



kalau berminat, sila2 lah contact saya..
tawaran istimewa untuk anda semua! 



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE!
untuk order dan pertanyaan,
sila add saya di fb saya, baizura bahar
atau email shaiful_baizura@yahoo.com
atau sms 016-5952771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.