Selamat pengantin baru adinda ku, Dzulhakim + Shamimi


tanggal 3 oktober,2015...
adinda saya Dzulhakim telah selamat diijabkabulkan dengan permasuri hatinya Shamimi..
alhamdulillah..
adik saya nikah gantung.
kenduri both sides akan berlangsung pada bulan 12 nanti, insyaAllah..

semua family saya hadir kecuali saya..


agak sedih jugak bila tengok gambar diorang semua..
walaupun zahirnya kami tak nampak rapat dan erat, tak bergurau tepuk tampar, tak share cerita sama2, tapi jauh di sudut hati saya, saya sayangkan adik beradik saya semuanya.
kalau boleh, memang nak ada bersama2 mereka pada hari2 penting mereka..
tapi tak de siapa yang mengerti perasaan saya..
tak de siapa yang cuba memahami..
tak apa lah..Allah ada sentiasa bersama saya, mendengar rintihan saya..

okey..tak nak sedey2 k... <--- ucapan untuk diri sendiri...hehe

just enjoy the photos yang saya ambil dari FB adinda saya...
(^_^)






Buat adikku Zul dan Mimi..
kak wa doakan kalian sabar dan tenang menjalani hidup berumah tangga..
saling melengkapi kekurangan masing2 dan terima kekurangan masing2 dengan hati terbuka..
semoga bahagia sentiasa bersama kalian dan sentiasa mendapat rahmat dan kasih sayang Allah..
jadilah suami isteri yang soleh dan ibubapa yang penyayang...


love, 
 zura bahar 
hotline: 016.595.2771 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.