Bila Rindu...


Hari tu balik kampung suami.
Mak mertua ada keluarkan album lama, gambar habibi masa kecik2 dulu.
Sempat la saya tengok sekeping 2 gambar habibi..
Pastu dah kene simpan sebab saya sibuk dok layan my fantastic 4 tu...huhu..

Putra ni, persis papa dia masa kecik..
bentuk muka, rambut, dahi jendol..



Bila rindu papa putra pergi kerja, saya tengok putra lama2... (^_^)
Bila rindu nak peluk papa putra, saya peluk putra lama2... (^_^)
Bila rindu nak kiss kiss papa putra, saya kiss kiss putra banyak kali..hehe... (^_^)
Over tak? hihi..

Putra ni selalu bangun awal.
Waktu kakak2 dia sibuk nak ke sekolah, dia pun sibuk gak nak bangun.
So, setiap pagi, kakak2 dia akan kerumun dia dan tengok je dia tanpa buat apa2.
Saya suruh sambil pakai baju sekolah pun tak boleh.
Nak tengok baby putra katanya...
emm.....

Pagi tadi, 
diorang berdua berbincang sambil perhatikan putra..
Diorang bincang pasal 'telur'.. 
Natrah dah pandai sebut telur putra.
Selama ni diorang sebut sama macam perempuan punya.
Saya pun iye kan je sebab malas nak jawab 'kenapa' kakak putri.
Natrah cakap, dalam pampers putra ada telur..
kakak dia kata, 
"hei...mana ada lah..putra mana ada bertelur..kalau ayam ke, bertelur la..burung pun bertelur..."
ngeee~~~~~
malas nak ambil port perbincangan diorang... ;P





love, 
 zura bahar 
 Pengedar Sah Shaklee. 

 Order atau keahlian Shaklee? 
whatsapp 016.595.2771 
 --------------- 
 kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info


0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.