TESTIMONI VITAMIN E


sejak berada di ofis baru, (boss masih sama! niat nak resign masa ada!)
saya sebenarnya baaaaaanyak sangat masa untuk online..
tambah2, ofis ni ada internet..
so, tak payah la saya nak kene bawak broadband sendiri..


hari ni saya saje2 msg customer2 saya, bertanya kabar...
apa kabar mereka di sana...
saya dapat respond yang best dari salah sorang customer saya...



beliau baru consume Vitamin E selama seminggu!
yes! saya pun mengaku memang vitamin E ni sangat2 bagus untuk kulit muka saya...
muka saya kurang berminyak..
liang2 pori seakan2 tertutup..
blackhead whitehead semakin berkurang..
jerawat dah segan silu nak keluar...
Alhamdulillah...

nak cuba jugak?
sms je saya...
pm facebook saya sangat2 dialukan...
kita adding2 frend dulu ya! 
(^-^)v


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
untuk order dan pertanyaan, 
sila add saya di fb saya, baizura bahar 
atau email shaiful_baizura@yahoo.com 
atau sms 016-5952771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.