apa yang saya mahu adalah, KEBEBASAN!

 last week saya ke shaklee..
dan saya terima ini dari shaklee..
 :)


perasaan saya?
happy tak terkata...
ni baru naik 1st rank, supervisor + dapat S pin..
dah rasa sob sob dalam kete on de way balik rumah..
kalau dapat coordinator, mahu menangis ni...
kalau dapat key coordinator, mahu teresak2 ni...
kalau dapat master, meraung terus! haha..

tak tahu nak explain macam mana perasaan ni..
yang jelas, saya yakin, inilah jalan yang ALLAH buka untuk saya capai hajat saya..
BEKERJA DARI RUMAH DAN MENJAGA SENDIRI ANAK2 SAYA.

4 bulan saya amik masa untuk dapat passive income 4 angka dari shaklee..
passive income ye!
insyaAllah, makin lama makin bertambah hingga ke 5 angka..
dan seterusnye ke 6 angka!

tapi, bukan itu yang saya kejar..
kalau ikut hati, masa dapat 3 angka dulu dah nak resign..
tapi, masih belum boleh lagi...
apa yang saya mahu adalah, KEBEBASAN!

BEBAS DARI ARAHAN BOSS!
BEBAS DARI 'OFFICE HOUR'!
BEBAS BOLE BERCUTI BILA2 SAJA SAYA MAHU!
DAN
MENJAGA DAN MENDIDIK ANAK2 SAYA SENDIRI DENGAN CARA SAYA!
(biarkan mereka didikan oleh orang lain, membuatkan saya sering makan hati dan kecik hati)
SAYA MAHU BEBAS DARI PERASAAN ITU!



saya sangat happy dengan group shaklee saya...
kalau lah saya bole add semua orang sesukai hati dalam group tu,
(untuk korang rasa betapa best nya group tu!)
dah lama saya add..
tapi tak boleh sebab group tu sangat EXCLUSIVE..
HANYA YANG EXCLUSIVE DAN TERPILIH SAJA DAPAT JOIN GROUP TU.

bagaimana mahu jadi EXCLUSIVE dan TERPILIH?
JOM JOIN GROUP ITU!
daftar ahli shaklee dengan hanya RM65!
segalanya di hujung jari korang!

kalau korang selalu:
1. mengeluh harap ehsan keewangan dan kesenangan dari orang lain...
2. asyik merungut duit tak cukup setiap bulan...
3. asyik maki hamun boss dan ofis mate yang lain...
4. jeles2 tengok orang lain hidup senang...

inilah masanya korang ubah hidup korang !
jangan fikir banyak2....
hubungi saya untuk sertai group itu!



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
untuk order dan pertanyaan, 
sila add saya di fb saya, baizura bahar 
atau email shaiful_baizura@yahoo.com 
atau sms 016-5952771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.