kenduri aqiqah Nailah dan doa selamat masuk myHome.

"1 muharram detik permulaan..."

asyik nak nyanyi je lagu awal muharram tu sebab best.

1 muharram yang lalu, saya seisi keluarga ada buat aqiqah untuk putri ke3 saya, putri nailah ruwaida dan doa selamat masuk rumah baru.
ringkas aje majlis nye...
makan2 je lebih..
hihi...

just enjoy the photos!
:)


ketibaan insan yang tersayang..



kambing golek.

putri yang di rai..




tokey shaklee datang dengan lenggang lenggok nya..

kakak ku, raisha dan adik2 ku..






adik marah kak long.hihi

kakak kesayangan ku... :)

putri naurah happy sangat abang syafiq datang.

itu lah gambar2 sekitar majlis...
esok nye birthday adik saya, sufyan...
so, sebelum mak ayah dan adik2 balik melaka, celebrate sikit..just potong kek je...
hand in hand dengan suami saya sebab birthday suami saya hari ni... :)


dah nak balik tu, kami semua dah keluar rumah nak bye-bye..
tinggal putri naurah sorang2 kat dalam rumah..
dah tu, mak saya pun masuk dalam nak panggil dia..
rupanya dia tengah sob2 sorang2..
mengalir air mata nya...
sedih abang syafiq dah nak balik...
sebab dia suka sangat main dengan syafiq...
saya dengan mak saya pun sob sob sama...
sedih.. :(
bukan selalu dapat jumpa...
ni dah berpisah semula...



penat...
tapi sangat2 seronok dapat jumpa kawan2 dan keluarga tercinta...
:)




love, 
                         zura bahar 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.