RAHSIA ANAK KULIT CERAH

assalamualaikum semua..
pagi2 ni saya nak share cerita.
macam mana putri kedua saya, Putri Natrah boleh kena ‪#‎shakleeeffect‬ !


masa natrah lahir, kulit dia agak gelap.
family dan sahabat2 yang melawat saya masa lepas saya bersalin tu menjadi saksi akan 'kegelapan' natrah.hehe..
saya tak kisah pun beliau gelap.
sebab saya pun tak la cerah mana..


sehingga lah saya mula consume shaklee ketika natrah berumur 9 bulan.
ESP dan MEAL SHAKE antara vitamin terawal yang saya consume.
saya minum setiap hari macam biasa.
dalam masa yang sama, Natrah masih menyusu badan.
so, secara tak langsung, Natrah pun dapat khasiat2 vitamin tu.


sampai lah 1 masa, saya tersedar yang kulit Natrah semakin cerah!
bila balik kampung jumpa atuk nenek Natrah (mak saya lah kan..)
mak tegur yang Natrah nampak lebih cerah!
memang tak sengaja lah kan saya mencerahkan kulit dia..hehe


lepas tu saya memang terus consume ESP.
MEAL SHAKE saya jarang minum.


bila mengandungkan anak ketiga, Putri Nailah, 
saya mula consume MEAL SHAKE semula.
ESP memang sentiasa saya minum.
sampailah Nailah lahir,
maashaaAllah...subhanallah...
putih nye Nailah...
dah lah Nailah bebas jaundis..
memang terserlah putih kemerah-merahan kulit Nailah..
geram tengok! hehe..


itu lah kisah shaklee effect putri2 saya..
anda pun boleh ikhtiar juga..



#shakleeeffect


love, 
                     zura bahar
 --------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.