1 hari 5 kali


Assalamualaikum n hi !!
Long time no see...

Actually kami sekeluarga dah berkumpul semula sejak khamis yang lalu..
Alhamdulillah..
Dan rutin harian bermula sejak ahad yang lalu bila suami saya mula bekerja semula..

Thanks a lot to my love yang banyak bantu saya uruskan hal rumah dan jaga 2 orang kakak2 putri masa saya kat hospital.
Kakak2 putri kata bihun goreng papa sedap.. (^_^)

Ada 1 hari tu, masa saya masih kat hospital, papa diorang kata nak bawak diorang tengok wayang..
Amboi boi boi...
Time mama tak de nak enjoy2 ye..
Tapi tak jadi sebab natrah demam semula masa tu..
So saya minta diorang balik rumah dan rehat2 aje..
Doktor pun pesan, imuniti kami semua masih lemah..
So doktor nasihat kurangkan pergi tempat2 ramai orang sebab bakteria mudah nak serang kami.

Lalu,papa diorang belanja diorang DVD cartoon sorang 1.

Inilah yang diorang dok tonton 5 kali sehari sekarang ni..

Animasi HOME.


Best jugak animasi ni..
Layann...hehe

Diorang nonton 5 kali tu ngam2 masa siang..
Malam2 memang no cartoon at all..
Itu saya train sejak kakak putri kecik2 lagi masa dia selalu layan disney junior.
Alhamdulillah..sekarang memang diorang follow rule tu...

Kakak putri perasan dia macam Tip..
Rambut curly2..hehe..


Yang paling tak menahan, boleh lah kakak putri mengigau nyanyi2 soundtract cerita ni malam tadi..
2 kali pulak tu..hehe..

Dah lah dia tengah demam balik ni..
Mujur lah dia nyanyi2, tak meracau bukan2..

(^_^)



love, 
 zura bahar
 hotline: 016.595.2771
 --------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.