Cara Dapat Vitamin Shaklee Percuma.

Siapa tak suka benda percuma? Rugi lah.. hehe..

Actually kan, dah lama tau zura dapat beli vitamin secara percuma. Paling best sekali, bukan je dapat beli untuk diri sendiri, zura dapat beli untuk mak ayah, suami dan anak-anak juga. Nak tahu tak macam mana cara nya? 

Jap.. sebelum zura share macam mana, zura nak cerita cemana zura boleh terjebak consume vitamin-vitamin ni. Masa tu zura baru lepas melahirkan anak kedua. Masa anak zura umur 3 bulan macam tu, zura dapat berita yang bestfriend zura meninggal. 

Jujurnya, zura tak de lah sampai menangis berhari-hari ke. Tapi kan, kejadian tu efek penghasilan susu ibu zura tau. Biasanya zura boleh dapat 2 botol 5oz penuh time pam kat ofis. Tapi sejak tu, nak dapat penuh sebotol 5oz pun susah. Tak sangka sampai efek susu zura.

Asbab tu lah zura mencari milk booster. Kawan zura suggest ambil Set Menyusu Shaklee. Zura pun try. Dalam sebulan zura consume, alhamdulillah susu mula bertambah balik dan nampak lebih 'pekat'. Sejak tu lah zura mula konsisten ambil set menyusu shaklee. Pastu topup pula ambil set kurus shaklee juga. biasa lah kita pompuan, sibuk nak kurus kan.. hehe..

Alhamdulillah.. dalam 2 minggu zura consume Lecithin, vitamin terbaik untuk perut kempis, perut zura betul-betul kempis tau. 8 bulan anak kedua lahir tu, perut tak kempis-kempis. Siapa lah tak happy, kan?

Lepas tu, zura pun share lah efek yang zura dapat kat kengkawan melalui facebook masa tu. Sorang demi sorang nak cuba consume juga. Dalam zura dok collect2 order kengkawan, (oh ye.. masa zura beli set untuk kurus tu, zura join member shaklee sekali) tak sedar yang bulan tu zura dapat kumpul hampir 600uv (point).
FYI, kalau kita beli barang, kita akan dapat point. Sama lah kaedah nya kalau kita ada member card kat mana-mana mall pun kan, macam aeon ke, watson ke, mydin ke, lotus ke.. semua tu ada membership kan. dan kalau beli barang, kita boleh collect point, kan.

So.. bulan tu kiranya bulan first zura saje saje je sharing shaklee efek zura. Alhamdulillah dapat tolong ramai kawan-kawan untuk dapatkan produk shaklee dan zura pun dapat lebih 600uv. Pastu kan, paling tak sangka, rupanya point tu akan di convert kan ke CASH pada bulan depannya. 600uv zura dapat tu, bila convert ke CASH, zura dapat rm200 lebih tau. MasyaAllah.. happy sangat.

Dalam pada kita nak improve kesihatan kita, then kita berkongsi dengan kengkawan produk kesihatan yang kita ambil, pastu boleh pulak kita dapat CASH bila kita dapat tolong kawan-kawan kita dapatkan produk yang sama. Dengan CASH tu lah zura beli lagi vitamin-vitamin untuk zura dan family. Alhamdulillah.. syukur dapat berkongsi rezeki dengan orang lain.

So, ni zura nak share macam mana caranya untuk dapat vitamin secara percuma.



1. Jom Join Member!

Of course lah pertama sekali kene jadi member. Tak rugi pun tau jadi member ni. Kalau korang suka rela nak jadi aeon untuk mall2 dan store2 lain, why not jadi member Shaklee juga. Tak wajib beli barang pun. Cuma, kalau korang beli barang, dapat lah point nya. Sama saja sistem dia dengan membership kat mall2 dan store2 lain. Dont worry. :)

2. Jom Convert Point Kepada CASH!

Macam yang zura cerita kat atas tu, bila korang dah beli barang, korang akan dapat point. Setiap item ada point dia tersendiri, based on harga dan kuantiti nya. Point ini akan dikumpul setiap bulan. Tak kisah berapa kali pembelian korang pada bulan tu, semuanya akan dikumpulkan dalam bulan yang sama. So, korang beli lah vitamin banyak2. 
Lebih baik kalau dapat ajak kawan-kawan dan ahli keluarga sama-sama consume shaklee dengan korang. Korang belikan diorang guna id korang, nanti korang dapat lah point-point itu. Syarat utama untuk convert point kepada CASH adalah, point personal korang mesti ada 30uv dan group point korang (ni kalau korang dah ada ahli dibawah korang) mesti ada 150uv. Lagi banyak point korang dapat collect, lagi tinggi % CASH yang korang boleh dapat. Kat bawah ni table nya..


Basically, itu lah CASH yang korang boleh dapat setiap bulan. Point ni tak boleh carry forward ke bulan hadapan nya tau.



Kalau korang tengok kat jadual atas ni, lagi banyak point terkumpul, lagi banyak CASH bonus korang. Kalau korang capai 3000uv pada bulan tu, korang akan naik pangkat yang pertama iaitu SUPERVISOR. Bila dah ada pangkat ni, lagi lah macam-macam CASH korang boleh dapat tau, Bukan kata dapat beli vitamin percuma untuk diri sendiri dan keluarga je, macam-macam lagi korang boleh beli. :)

Kalau berminat nak tahu lebih lanjut tentang CASH ni, boleh contact zura ye. Zura explain lebih detail.

3. Jom Beli Vitamin Percuma!

So, bila kita dah convert dari point ke CASH, CASH akan Shaklee masukkan dalam akaun bank pada bulan berikutnya sekitar 14hb setiap bulan. Dah dapat CASH tu, boleh lah kita beli vitamin-vitamin kita dan keluarga.
Mudah-mudahan, dengan mengamalkan vitamin-vitamin Shaklee ni, tahap kesihatan kita dan keluarga kita lebih baik.

Ini antara Set Solusi yang Shaklee dah sediakan. Nak beli satu per satu boleh juga. Boleh wasap zura untuk konsultasi secara percuma ya. 




Jangan tekan 'Tambah ke Troli' tu tau... tu gambar je...hehe...
Nak consult tentang shaklee, wasap je zura k.. Link no wasap ada kat bawah.

Baca Juga:



----

Promosi Mei 2023!










❤, 
LOVE LIFE, LOVE SHAKLEE! 
-
 ðŸ“£ untuk order dan pertanyaan, 
 ðŸ’» fb: baizura bahar | vitally vitamin  
 ðŸ“² sms|whatsapp 016-5952771
 ðŸ“§ email: vitallyvitamin.com@gmail.com, 
 ðŸ’» visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.