PERNIAGAAN TANPA MODAL DAN TAK PERLU BERHUTANG!


Dalam keadaan zaman sekarang ni, saya pasti ramai yang mencari2 bisnes tambahan untuk di jadikan ‘pendapatan sampingan’ gaji sekitar 6-10 ribu sebulan, hidup di kotaraya sesak seperti Kuala Lumpur, tidak dapat menjamin kehidupan yang selesa buat kita. harga barang semakin naik saban tahun. begitu juga dengan tol, petrol dan lain2 keperluan asas yang sangat2 kita perlukan.
bagaimana pula jika anda sudah bekeluarga? cukupkah gaji yang ‘fixed’ setiap bulan tu menampung kos perbelanjaan anak2 anda? belum kira lagi nak hantar nursery. anda lewat ambil mereka, ada caj ‘overtime’ pula. bagaimana pulak kalau mereka jatuh sakit? anda terpaksa cuti sehingga habis ‘annual leave’ anda. dan terpaksa pulak apply cuti tanpa gaji! dah berkurang gaji anda yang fixed itu.
MISKIN DAN KAYA ADALAH PILIHAN.
kebanyakkan orang memang nak kaya. tapi, sejauh mana orang kebanyakkan itu sanggup bersusah payah buat kerja ‘part time’ untuk jadi kaya? kerja part time yang biasanya di lakukan selepas waktu bekerja. kadang2 sampai malam, badan dan minda pun dah letih. balik rumah terus tidur sebab esok pagi nak kene pergi kerja.

persoalannya,
kaya kah anda setelah anda buat keje ‘part time’ anda sekarang?
selain mencari kerja ‘part time’ yang masih terikat dengan masa, ada juga yang cuba jalankan perniagaan untuk tambah gaji fixed anda itu.
termasuk lah anda yang sedang membaca ini!
bisnes apa yang sedang anda jalankan? berapa banyak saving yang anda dah keluarkan untuk modal bisnes anda? berapa banyak pula anda buat pinjaman untuk ‘top up’ saving anda yang tak cukup untuk buat modal tu? dah dapat balik pulangan modal anda?

Perniagaan saya tak perlu buat loan ribu2, hanya perlukan RM65 dan pulangan RM65 tu boleh dapat seawal sebulan jika anda terus mulakan perniagaan ini!

di sini saya dedahkan RAHSIA SAYA !!!

✔ bagaimana saya jalankan perniagaan dengan modal HANYA RM65.  
✔ bagaimana saya jalankan perniagaan TANPA KELUAR RUMAH.
✔ bagaimana saya boleh menjana income sehingga 5 ANGKA SEBULAN HANYA DARI RUMAH!




Mahukah anda ketahui RAHSIA SAYA?

Copy ayat ini “SAYA MAHU TAHU RAHSIA PUAN”
dan paste di sini –>> https://www.facebook.com/messages/myvitallyvitamin

PS: Personal FB saya baizura bahar. Ada yang ingin berkenalan dengan saya? Bole add friend dengan saya. 


Baizura Bahar                                       
Founder, 
                       Superiority Matahariku.




love, 
                       zura bahar 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.