REAL REWARD!

assalamualaikum n hi semua...
hujung minggu yang lalu tersangatlah best..
(^________^)  <-- panjang ni saya senyum..sampai tinge..hihi..

hujung minggu yang penuh dengan aktiviti keluarga dan shopping shopping!!
hai...perempuan kalau tak suka shopping tu agak aneh sikit...

sabtu..ada kenduri kahwin kawan studio dulu.
so,lunch free of course! ;)

lepas tu, saya mencari2 dan survey2 'sesuatu' untuk reward diri...
dah lama teringin nak ada benda ni...last ada masa zaman uni dulu...
masa tu semua orang sibuk ada benda alah ni..
saya terkebil sorang2 sebab tak mampu nak beli..
tiba2, 1 hari, ayah turun KL dan bagi saya benda alah ni...
ayah beli second hand.. special untuk saya study...
sob..sob... sedih pulak bila teringat..
ayah struggle cari duit n hutang sana sini untuk penuhi keperluan saya..
walaupun saya tak minta pun kat ayah masa tu...
sebab tu saya pun struggle buat bisnes shaklee ni..
semata2 nak bagi ayah dan mak rasa senang setelah bertahun2 'ikat perut' untuk anak2...
masa bekerja makan gaji dulu, saya dapat bagi sikit je kat mak ayah..
tapi sejak berbisnes shaklee dengan serius, alhamdulillah...ada rezeki mak ayah saya jugak rupanya...

okey..ter 'throw back' pulak...

ini lah apa yang saya reward diri saya...



pink pink notebook!
ia bukan sekadar pink..
tapi harga nya sangat2 affordable..
dapat free 24 accessories lagi tau...
nak tahu berapa?
rm899 sahaja...
memang saya terus grab lah..:)
Alhamdulillah..rezeki Allah beri...
cukuplah notebook comel yang 'best price' ni untuk surfing internet n untuk bisnes shaklee...
yang paling saya puas hati adalah sebab ianya kaler pink! hehe

insan2 pertama yang saya share adalah dengan family shaklee saya...
saya beri nama #matahariku.
mereka semua sunshine saya.
yang sama2 berusaha untuk capai impian masing2..
diorang pun teruja gak saya beli notebook pink..
siap nak order kat saya...
haha..


reward diri..tak salah nak reward diri setelah kita penat bekerja.especially orang2 yang berbisnes sendiri ni...kalau kerja makan gaji tu, dah tentu ada income setiap bulan.tapi, yang buat bisnes ni, income tak tentu...so, ada lebih sikit bulan ni, kita reward lah diri kita supaya kita lebih bersemangat untuk berbisnes !!!

sekian sharing untuk kali ni...
saya rasa happy sebab saya dapat apa yang saya inginkan selama ni..
lama tau pujuk2 'penasihat keewangan' saya untuk beli notebook ni..
bulan ni baru dapat, alhamdulillah...
so, saya pun nak sangat2 bantu anda2 semua rasa happy sebab dapat apa yang anda inginkan dalam hidup ni..
berilah peluang pada diri anda untuk sertai family shaklee saya..
sama2 kita bina empayar bisnes kita sendiri..
untuk capai impian2 kita dan untuk tunaikan hajat2 insan lain...

oh ye..
putri2 saya pun dapat jugak 'sesuatu' yang dah seminggu diorang request..
kalau ikutkan 'penasihat keewangan' saya, memang tak dapat lah diorang..
sian diorang tau..
nasib baik diorang ada mama yang bekerjaya dari rumah ni..hihi...
nak tahu diorang nak apa?

anak patung frozen!
masa pergi kat kedai tu, ada 3 size anak patung ni...
S, M, L..
saya dah standby duit untuk size L..
luckily, putri2 saya pilih yang size S..
jimat duit mama...haha..
saya offer yang size M pun diorang tak nak..
nak size S...
okey...thats good! ;)
and rezeki kami, dapat diskaun RM6 lagi tu...
jimat2... ;)

hey..kalau korang nak tahu,Donald Trump pun akan pilih barang yang 'best price' bila shopping tau... ;)
(sumber dari buku Berfikir Gaya 

happy tau dapat buat orang lain happy...
and lastly,
saya ucapkan juta2 tahniah kepada 'sunshines' saya yang berjaya dapat 'extra money' pada bulan ni..
seronok tau diorang yang ada income tetap tu...tiap bulan dapat bonus (extra money) dari sharing shaklee setiap hari..

siapa tak suka dapat duit lebih?
hehe...





love, 
 zura bahar 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

2 comments:

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.