Entry buat Miza.

Sabtu lepas saya melawat seorang sahabat yang asalnya seorang customer shaklee saya.

Beliau nak pindah ke perlis tak lama lagi..
kebetulan beliau baru melahirkan baby kedua beliau..
so, saya pun pergilah melawat beliau..

Bila kenang2 balik macam mana saya kenal beliau, blog inilah bermulanya detik perkenalan kami.
beliau mencari sid yang berhampiran untuk beli shaklee.

Kami contact2, beliau setuju nak join membership sekali, lalu kami pun set nak jumpa..

Lunch time..
saya ambil beliau, bawak ke branch terus..
lepas tu, lunch sesama..
Ala2 blind date gitu..hehe
(^_^)

Saya pernah buat open house..
gigih beliau datang sorang waktu malam..
kalau tak silap,beliau baru kawin dan tengah pregnant masa tu...


Tq for coming miza..
walaupun sesat-larat-beliau-call-saya-tak-jawab, hehe, sampai jugak beliau...
dah la waktu malam...
.
dan ini gambar terbaru.
sabtu lepas.


2 dah baby beliau..
sorang je lagi nanti dah boleh sama saya..hehe...
...
..
.
terima kasih Allah atas ukhuwah ini..
happy rasa dapat kawan baru dari blog ni..
(^_^)
Terima kasih jugak kat miza, sebab sudi berkawan dengan saya..
semoga kita dapat berjumpa lagi...

(^_^)

love, 
 zura bahar 
hotline: 016.595.2771 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.