Majestic Dinner.


Wedding anniversary semakin hampir.
berdebar...
macam nak bernikah semula pulak...hehe
Kalau dulu2, rasanya tak de celebrate kot.
sebab,habibi bukan jenis suka celebrate2..
so saya sebagai wife, duk diam2 je lah.. ;)

Tapi, sejak 3 tahun lepas, kami mula raikan anniversary perkahwinan kami.
sebab, setiap tahun pun National Conference Shaklee jatuh pada tarikh wedding kami.
thanks to shaklee!
(^_^)

Actually, thanks to myself sebab i'm working hard untuk 'gift' dari shaklee ni.
tak semua Sid yang boleh dapat award(s),dinner and bilik hotel. Ada kriteria2 tertentu. Yang paling penting, kene naik rank pertama dulu, Supervisor.
Once dah supervisor, ada baaaaaaanyak kelebihan yang Sid akan dapat dari shaklee.

Ada 3 kelebihan utama kalau korang berusaha dapat naik rank. Kami panggil, 3C.
CASH, CAR, CONVENTION.

1. Cash bonus. 

% sales bonus yang lebih besar iaitu 21%. Mostly yang naik supervisor akan dapat monthly rm1000 keatas. Saya dapat naik supervisor pada bulan ke 3 saya bisnes. Masa tu, rm1000 tu dah happy sangat dah tu. Yela..saya buat part time je masa tu. Saya just share je pasal apa yang saya rasa tentang shaklee dan segala kebaikan2 shaklee. Alhamdulillah..tak susah mana pun sebenarnya.

2. Car bonus. 

Car bonus ni, nama je car bonus. Tapi shaklee bagi dalam bentuk CASH, dan dapat setiap bulan bersama2 bonus bulanan tu. So, Sid bebas untuk beli apa saja kereta kegemaran diorang atau diorang boleh beli apa saja yang diorang nak. Untuk melayakkan diri dapat car bonus ni, kene kumpul certain2 uv (point) untuk layak. Bila dah layak, untuk bonus bulan berikut nye baru boleh dapat. Itupun kene ada minumum 5500guv (group uv).
Biasanya, minimum Sid akan dapat dalam rm600. Hey...lepas kot duit installment kereta,kan. Tak kacau dah duit gaji..
macam saya, saya simpan untuk renovate rumah. Kebetulan saya dah nak masuk rumah sendiri, so saya gunakan untuk rumah. Tak salah sebab shaklee bagi CASH. (^_^)
Alhamdulillah tak de buat loan segala untuk renovate rumah. Semuanya cash hasil saving dari bonus shaklee. Tak lalu dah nak berhutang.

3. Convention. 

Melancong 5 bintang ke luar negara atau umrah & melancong dalam negara. Haaa...ni lah yang saya dapat untuk hadiah wedding anniversary. (^_^)
Untuk layak dapat 'convention gift' ni pun ada cara kiraan uv untuk di kumpul. Kirenye macam, convention ni hadiah redeem dari jumlah uv yang kita dah kumpul tu. Lagi banyak uv kita kumpul, lagi banyak tiket2 pelancong kita boleh dapat. Siap boleh bawak mak ayah dan mak ayah mertua lagi tau.
Tahun pertama saya berbisnes shaklee, saya belum layak untuk redeem trip shaklee. Tahun kedua, suppose saya dapat 1 tiket pergi US (shaklee buat trip ke US) tapi saya terpaksa tolak sebab due bersalin baby nailah masa2 pergi tu lah. So saya redeem 3 tiket ke National Conference. Dapat stay kat Sunway Resort & Spa selama 3 hari 2 malam. Untuk tahun ni, saya dapat percutian honeymoon kat Golden Horses & Palace Hotel pulak.
Kalau nak explain lagi pasal convention ni,memang panjang. Kene personal coaching dengan saya, k..

Cant wait!!!
Hehe...
yang paling saya happy sebenarnya adalah, habibi kini lebih sporting.
(^_^)
Beliau bukan seorang yang suka bersosial.
yes kami sama2 pendiam dengan kenalan baru tapi saya masih suka bersosial..hehe
Tapi sekarang,
Beliau pun excited cari baju untuk dinner tu nanti..
emm...
(^_^)


Oh ye..lagi yang saya suka adalah, dapat macam2 barang shaklee yang limited edition,yang tak boleh beli kat branch.

Back pack dan t shirt.

Apa yang saya pernah dapat ni actually anda jugak boleh dapat.
semua orang ada peluang untuk rasa semua yang shaklee offer.
yang penting sekali, tiap bulan shaklee offer untuk dapat cash dan car bonus tu.
terpulang pada masing2.
jika anda dah bersedia untuk dapat benefit2 yang shaklee offer ni, boleh hubungi saya untuk info lanjut ye..
(^_^)

---
 PENGUMUMAN!!!
[PROMOSI JUNE 2015]



S.R Vitamin C..
---
apa yang HOT sangat dengan vitamin C ni?

well….vitamin c sangat sinonim dengan kecantikkan kulit wajah. no wonder lah ramai artis2 termasuk artis lelaki yang sanggup ‘cucuk’ vitamin c semata-mata nak cantik…kalau saya, memang tak sanggup! saya lebih prefer kalau ia dalam bentuk makan (pil).
.
Sepanjang bulan Jun ni, shaklee berbesar hati nak bagi anda PERCUMA 1 BOTOL dengan pembelian 6 botol Vitamin C yang HOT ni.
Pakat kongsi2 beli dengan family, saudara mara dan rakan2 kerja.

Hubungi pengedar shaklee anda yang komited ini, baizura bahar @ 016.595.2771.
(^_^)

#misicantiksempenaraya

---

love,
 zura bahar
hotline: 016.595.2771
---------------
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.