Dimana Nak Beli Pola Jahitan.

Assalamualaikum..
raya dah dekat dah ni...
(puasa pun belum dah fikir nak raya weii...hihi)
habibi dah tak de cuti, cemana nak raya.... :(

hari ni hari ke 26 berpantang.
badan dah rasa sangat bagus...alhamdulillah...
lepas tu, ngada2 tak pakai stokin..
akibatnya, Putra asyik kembung perut...sian dia...
so..hari ni, insaf la..pakai balik stokin... ;)

bila badan rasa dah okey dan sihat ni, mula la terbayang macam2 kerja nak buat.
selain untuk berbisnes shaklee, kepala ni ligat fikir nak jahit apa..
emm....
kain pasang banyak tak berjahit..
pola pun dah beli..
tak tahu nak start yang mana dulu...

well actually, saya nak share pasal pola jahitan..
dulu, mak saya ada buatkan untuk saya.
eh..bukan buat untuk saya.
tapi mak saya punya yang diturunkan kepada saya.
tapi pola n buku pola mak saya abis dah di jilat api masa kebakaran kat rumah sewa dulu...
sob sob...sadisss...
lalu, saya jumpa satu page kat FB ni, ada jual pola baju..
macam2 jenis baju, pilih je..
dari kanak2,sampai lah yang dewasa.
dari skirt sampai lah jubah.
siap ada size2 lagi..
kalau nak buat berniaga pun bagus bangat sih....

ni pola yang saya beli kat page tersebut..


kebaya labuh ala puteri tu memang design saya suka sesangat.. ;)
palazo pulak seluar kegemaran saya sejak dah ada banyak anak ni..
saya lebih suka pakai seluar..
tapi sejak berkaki besar..hehe...segan sikit nak pakai seluar stok2 lama..
nak beli baru, tak berkesempatan dah nak shopping baju2..
so, palazo lah jadi kegemaran ketika ini..
seluar loose ala2 skirt gitu..
(^_^)v

hopefully, masa raya nanti dah ramping semula..hehe...
tak sesabo dah potong kain n jahit baju raya sendiri n anak2..
kene buat dari sekarang ni since ada 4 'obstacles' yang perlu saya hadapi setiap hari..
semoga Allah permudahkan...

kalau ada yang berminat nak dapatkan pola tersebut atau pola2 design lain, boleh klik kat gambar atas tu ye...
saya link kan ke FB page nye...

Selamat Menjahit...
Daaa....
(^_^)v


love, 
 zura bahar 
hotline: 016.595.2771 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.