Bagaimana atasi masalah Selsema Bayi Dalam Pantang


Anak pertama dan kedua saya pun kene selsema sejak dalam pantang lagi.pergi klinik pun bukan doktor boleh kasi ubat. kene sedut sendiri mukus tu. saya memang tak reti nak buat. just sapu apa yang patut kat dada baby. mandi tak basahkan kepala.
tapi masa berpantangkan anak ke 3, alhamdulillah..baby saya tak kene selsema.. syukur sangat2.. baby sihat dan kuat antibodi.. berpantang anak ke 3 tu saya dah mula consume #SetBerpantangShaklee. jujurnya, saya ambil SR Vitamin C lebih dari dos yang di cadangkan. memang niat saya nak baby saya kuat antibodi. Alhamdulillah...baby sihat2 aja..


Bila berpantangkan baby Putra ni pun, saya tetap memilih Set Berpantang Shaklee. Alhamdulillah, Putra sihat2 aja.. cuma ada jaundis sikit masa awal2 hari tu. kategori low risk. amik darah pun selang 1 hari dan cuma 3 kali je ke klinik. sekarang dah bebas jaundis alhamdulillah..
mak mertua pun nampaknya berminat dengan Set Berpantang Shaklee since saya 'nampak' sihat dan cergas sejak dari hari ke 14-15 lagi.. siap nak order untuk hadiahkan kat anak sedara dia... ☺☺☺


"Saya selamat melahirkan baby girl yang sangat comel..kulit baby sangat halus mulus..putih merah..doktor pun puji...uri cantik, luka perinium sangat minimal dan proses jahitan sangat mudah..." testimoni Puan Anna yang mengamalkan vitamin Shaklee untuk kehamilan


tak de lain yang saya nak ucap selain syukur Alhamdulillah Allah temukan saya dengan Set Berpantang Shaklee. memang terasa sangat badan lebih kuat ketika berpantang. bila badan dah rasa kuat ni, mula lah kan nak start buat kerja macam2... 😁😁😁 tapi harus sentiasa ingat, dalaman tu yang nak kene jaga betul2. dalam tu kita tak nampak,kan...
Untuk dalaman, saya amalkan 'jamu' shaklee yang seriously sangat sangat mantop tau untuk wanita. dia macam kacip fatimah lah..tapi ni versi Shaklee punya.. ramai kawan2 saya yang consume 'jamu' shaklee ni akui suami diorang lebih berpuas hati...
;) ;)

Nak tahu produk yang mana? Semestinya Alfalfa Complex Shaklee.


jika anda berminat untuk mencuba produk2 shaklee, feel free untuk private massage saya dahulu untuk konsultasi.


love,
 zura bahar
hotline: 016.595.2771
 ---------------
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.