National Trip by Shaklee.


Assalamualaikum..hari ni happy nak share kisah 3 hari lepas.. (^_^)
Tentang Incentive Trip dari Shaklee.
Insentive trip ni ada 2, international dan national.
kalau international, muslims boleh pilih untuk Umrah / Mana2 Luar Negara.


So, untuk recycle shaklee tahun lepas (mac 2015-feb 2016), shaklee offer National Trip ke Melaka.
Trip ni khas untuk leader2 shaklee yang telah berjaya kumpul point dari sales sendiri, sales kumpulan, leader2 yang dilahirkan bawah grup masing2 serta beberapa kriteria lagi.
Kalau tahun2 sebelum ni,shaklee bagi penginapan hotel 3 hari 2 malam pada hari National Conference Shaklee, kali ni shaklee buat trip pulak.

Actually, sebelum2 ni pun shaklee buat trip jugak. cuma, bila NC berlangsung selama 2 hari, shaklee buat pulak pakej tidur hotel 5 bintang tu..

Kalau nak enjoy gambar2 saya ketika dapat pakej 3 hari 2 malam tu, klik link bawah ni ye..



So, untuk tahun lepas, saya dapat 1 tiket National trip ke Melaka.
Jadualnya trip tu pada bulan 10. Saya tahu, suami saya sangat berat nak izinkan saya pergi mana2 seorang diri.
Saya pun macam tu...hihi..
Jadinya, saya ada dua option..
sama ada let go aje trip tu (sayang nye rasaaaaaa)
atau bagi pada siapa2...
tapi nak bagi siapa?
.
lalu datang idea nak bagi tiket tu pada habibi walau pun saya tahu dia mungkin tak nak.
saya minta dia tinggalkan saya dan anak2 kat melaka n dia pergi lah join trip tu.
saya dapat dok rumah mak ayah saya pun dah rasa heaven gilaa...
seperti yang saya jangka, habibi tak nak..

lalu saya terfikir nak bagi pada mak mertua saya.
saya memang jarang2 sangat bagi barang atau duit kat mak mertua.
nak bagi barang, citarasa tak sama. 
kalau dia tak guna atau tak pakai barang yang saya bagi nanti saya sentap pulak..haha..
nak bagi duit, dia selalu tolak.."mak ada duit..mak bukan nak pakai duit sangat pun.." 
so saya fikir, hadiahkan trip ni memang sangat sesuai dengan jiwa beliau yang suka jalan2 sejak dari dulu lagi..
dan ternyata, memang beliau tak tolak bila saya offer trip ni..
alhamdulillah...dapat gak bagi something kat mak.. (^_^)


dan disebabkan saya tak sertai sama trip ni, kene buat surat rayuan kat shaklee..
Alhamdulillah...teima kasih Allah...

7 hari tunggu, akhirnya shaklee reply..

tq shaklee... (^_^)
rezeki mak mertua saya...


love,
 zura bahar
hotline: 016.595.2771
---------------
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info

---

Bulan ni promosi Vitamin C.

Harga sebotol Vitamin C tu tak sampai pun rm100.
Dan, sebotol tu untuk stok 6 bulan makan tau...
Kalau kira2, sebulan saya spend kurang dari rm20 untuk maintain kulit muka sihat dan berseri.
Jimat,kan?

..
Sempena promosi ni,
Harganya confirm lebih murah dari harga asal.
..
Berminat?
Telegram 016.595.2771

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.