Kumpulan Rahsia

Assalamualaikum..
 entry kali ni nak share sesuatu yang saya rasa sangat bermanfaat untuk saya.
Semoga ianya bermanfaat untuk anda juga...insyaAllah.. (^_^)

Beberapa bulan lepas, saya anjurkan kelas online di telegram untuk anak2 bisnes shaklee saya.
Kelas tu saya menjemput seorang Master Coordinator Shaklee, Master Ainul untuk berkongsi tips Bagaimana Untuk Capai Impian Melalui Bisnes Shaklee.
Best sangat kelas tu sebab Master Ainul gunakan audio. 
Memang tertusuk di sanubari setiap baik kata2 Master Ainul.
(ohh...saya masih berusaha untuk ber audio dengan anak cucu cicit bisnes saya...hihi)
Salah satu tips beliau adalah,profile FB kita sebagai Usahawan / Leader Shaklee biarlah nampak yang kita ni seperti seorang leader.
Cuba elakkan share tentang resepi, rahsia rumah tangga,  di wall FB sendiri.
Kalau nak save post tentang hal2 tu untuk diri sendiri, create 1 grup, maka share lah segalanya dalam grup tu.

Nak di jadikan cerita, habibi suka sangat tag saya resepi2 kat FB..
Kadang2 saya tak screenshot pun.
So, bila dia tanya balik resepi yang dia tag tu, jenuh saya mencari balik.
Saya terfikir untuk apply tips Master Ainul tu.
Lagi pulak, habibi tak suka saya tag2 beliau..sama ada tag pada post saya sendiri atau tag pada post orang lain.
Demi menghormati pendirian beliau, memang releven sangat rasanya kami share dalam Kumpulan Rahsia kami.
Baru lah saya bebas share2 tentang ilmu berkaitan rumah tangga dan anak2 tanpa perlu tag2 beliau kat post orang lain untuk minta beliau baca. (^_^)

ni Kumpulan Rahsia kami.
namanya rahsia, tak boleh bagitau...
dah kata kumpulan rahsia, kan....hihi..


Selain tu, bila ada grup ni, segala yang kita share atau tag suami kita tu akan jadi lebih privasi.
Rahsia kita berdua je giteww...hihi..

Okey la..entry ni di tulis ketika jam 4.48 pagi..
Alhamdulillah...both Nailah n Putra baru bangun sekali je untuk menyusu.
Saya nak sambung tidur balik ni...
Daa.....
(^_^)

ps: kalau ada ibu2 nak tahu Rahsia Anak Tidur Lena di Malam Hari, whatsapp saya ya... :)

love, 
 zura bahar 
hotline: 016.595.2771 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info



Bulan ni promosi Vitamin C.

Harga sebotol Vitamin C tu tak sampai pun rm100.
Dan, sebotol tu untuk stok 6 bulan makan tau...
Kalau kira2, sebulan saya spend kurang dari rm20 untuk maintain kulit muka sihat dan berseri.
Jimat,kan?
..
Sempena promosi ni,
Harganya confirm lebih murah dari harga asal.
..
Berminat?
Telegram 016.595.2771 

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.