5 syarat untuk berbisnes dari rumah.

Jam 5 petang.

Setahun lebih yang lalu, waktu2 gini saya tengah menghitung saat untuk keluar dari ofis, balik rumah n jumpa putri2 saya.
.
Oh..tak lupa jugak berdoa supaya boss tak masuk ofis dah.
Sharp kul 6, terus start enjin kete n vroomm vroomm balik rumah.
.
Bukan apa..kalau lambat 1 saat pun boleh jadi boss masuk ofis..
Pastu dah lewat sikit balik rumah.
Lewat sikit pun kire tau..
Haha..macam tak ikhlas je pergi keje. 
wink emoticon

.
.
Sekarang tidak lagi..
Waktu2 gini, usai asar, saya dok golek2 dengan putri3 kesayangan saya tu..
Bukan waktu sekarang ni je, bila2 masa je lah yang saya nak golek2 dengan diorang.
.
Bekerjaya dari rumah...
Best tau!!
Saya tak kisah bisnes apa pun sebenarnya..
.
Asalkan bisnes tu,
★ boleh buat dari rumah
★ boleh jaga sendiri anak2
★ tak payah modal
★ tak kene paksa pergi meeting
★ income mahsyuukkk
.
Dan ternyata, bisnes shaklee menepati syarat2 di atas.
Sebab tu saya go on dengan bisnes ni.
Walaupun minat saya benda yang lain.
Tak semestinya apa yang saya minat tu dapat penuhi KEPERLUAN SEMASA saya.
.
Keperluan semasa saya adalah, masa 100% bersama anak2 kecil saya.
Diorang kecil cuma sekali je.
Saya dapat peluang buat bisnes ni, why not saya grab.
Sebab, bukti dah ada dalam grup bisnes kami.
Anak cucu cicit shaklee saya semua dah nampak bukti.
Macam mana seorang engineer petronas boleh lepaskan kerja yang income cecah 5 angka dan buat bisnes ni.
.
Semua ni adalah kerana KEPERLUAN SEMASA SEORANG WANITA YANG BERGELAR ISTERI DAN IBU.
.
Dan saya percaya, Allah yang lorongkan saya ke jalan ini sebab saya selalu mengadu di sepertiga malam nak jaga sendiri anak2 saya..
smile emoticon
 
smile emoticon

gambar hiasan: my baby nailah tengah tekan remote
controk TV.

.
.
Belum terlambat untuk anda sertai keluarga shaklee saya, MEMBINA KERJAYA BERSAMA SHAKLEE.
.
telegram saya untuk sertai.
016.595.2771



love, 
 zura bahar 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.