TIPS KURUS PALING MUDAH.



Saya try dress kawin saya dulu.
Kat dalam bilik saya.
Kakak putri n baby putri pun ada sama.
Tiba2 adik putri bagi salam dan masuk bilik.

"Kak!!! Adik dah mandi!!!"
..
Dia masuk.
Opah on de way kat tangga.
Kakak putri bising2 kata,

"Pah! Pah! Mama pakai baju raya!"
"Baju raya?"
"Haa..tu dia baju kawin2.."
Opah pun masuk bilik.
Adussss...
Kantoi le...
Malu dengan opah...hihi..

Opah tanya kakak putri,
"Kenapa mama pakai baju tu?"
"Mama nak try..muat ke tak muat ke..."
Uwahahaha...
Malu la mama wahai putri oiii...
.
.
Muat ke mama putri pakai baju kawin 6 tahun yang lalu?
.
Jeng..jeng..jeng... 
wink emoticon


Muat dah pakai dress kawin 6 tahun dulu..
Yey!!!
.
Yang satin tu dress labuh cutting duyung.
Luar dia kebaya lace.
Boleh pin kat tengah2 tau.
Saya segan nak bergambar solo sebenarnya..
Tu yang dukung my baby nailah..hihi
.
.
Saya memang nak kurus lepas bersalinkan my baby nailah 8 bulan lalu.
Tapi saya tak diet ketat2 pun.
Saya masih makan nasi 2x sehari.
Saya minum ais bila makan kat luar..hehe
Saya tak de regular senaman, cuma banyak turun naik tangga rumah dan breastfeeding my baby nailah.
.
.




Saya just amalkan '3 langkah mudah untuk kurus' ni je..
Mudah dan best sangat diet ni tau...

baca kat sini macam mana saya amalkan..
http://lovezurabahar.blogspot.com/2012/10/bagaimana-saya-diet-dengan-shaklee.html
diet ni kene jadi amalan tau..
baru lah korang tak rasa terseksa semata2 untuk kurus ramping..
.
Kalau korang nak cuba, pm je saya..

Saya akan kongsi dengan korang secara detail lagi..
.
.
Bila kita kurus, badan rasa ringan, sihat dan pantas bergerak.
.
Jom, sihat&fit bersama baizura!





love, 
 zura bahar 
sms 016.595.2771
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.