MAJLIS BESAR UNTUK SID.

NATIONAL CONFERENCE SHAKLEE.
..
Event ni ala2 ANUGERAH BINTANG POPULAR tau. Hari semua SID dirai.
Tak kira lah dapat anugerah ke tak, masa ni lah rasa nak enjoy, release kepala kejap dari sharing shaklee, berjumpa dengan insan2 berjaya dalam bisnes shaklee dan menyedut aura 'berjaya' itu sampai laloq macam kene dadah...hahaha..
==>> SEMUA SID BERHAK MERAIKAN DIRI SENDIRI DI MAJLIS TU <<==

Tahun ni saya dapat 1 award..
alhamdulillah.


Saya akui, tahun 2014 tahun yang sangat mencabar..
apapun saya syukur..semua tu learning process dalam bisnes..
Baru 2 tahun kot, takkan nak give up gitu je, ye tak...
Dr Azizan Osman pun amik masa 18 tahun untuk berjaya macam sekarang ni.
sampai boleh buat talk free je kat hotel untuk sesiapa saja yang berminat untuk UBAH HIDUP MEREKA.
18 tahun tu!!
Saya baru 2 tahun...
panjang lagi perjalanannya...

Tak kisah lah berapa pun award yang saya dapat...
yang penting,
Baju dah ready..yey!!


Saya bukan nak menunjuk baju designer ke atau dari butik mewah2 tau..
saya just nak share harga baju ni..
sebab saya sangat gumbira dapat baju yang asalnye berharga rm200++ dengan harga rm42 je..
hihi...
jimat duit mak..ahaks!
(^_^)
Stok2 akhir..ada diskaun sampai 70% gitu..
lepas lah baju raya sehelai...
(^_^)
.
Lain2 baju pakai mana yang ada je...

I cant wait!!! hehe..




love, 
 zura bahar 
hotline: 016.595.2771 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.