ESP membantu penyusuan susu ibu.


Hi breastfeeding mommies!!!.
.
Saya happy nak share dengan mommies semua.
My baby nailah sekarang masuk 9 bulan, dia fully direct breasfeeding, alhamdulillah.
.
Memang ini yang saya idamkan setelah 2 kali kurang berjaya sebelum ni.
At the age of 9 months, dia kadang2 tersedak2 bila menyusu.
Mommies ngerti ngak apa erti nya?.
Ertinya, susu saya masih banyak untuk dia minum.
Again, alhamdulillah.. 
smile emoticon

.
Saya juga tak percaya sebelum ni sehinggalah saya cuba sendiri amalkan ESP ni.
Sebab tu saya share dengan mommies juga, supaya mommies pun dapat seperti apa yang saya dapat ni.
.
Dan yang paling penting, konsep DEMAND vs SUPPLY mesti diutamakan.
(^_^).
.



Dapatkan ESP mommies sekarang!
#0165952771
Whatsapp saya, okey!!
.
.



love, 
 zura bahar 
016.595.2771
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.