KELAS TIPS MENULIS AYAT POWER DI KL

Assalamualaikum n hi!!!

Ketika ini, mata terkebil2 tak boleh tidur.
habibi kat sebelah dah berdengkur kecil.
kepenatan.
drive dari kl, pecut pulang ke ipoh.
saya? Tak terdaya nak teman beliau memandu..
kejap2 tertidur..
eh..bukan tertidur.
tapi memang sengaja tidur..hehe..

Kami baru pulang dari kl.
untuk menunaikan hajat besar di hati saya.
hajat besar...bunyi nye macam buang air besar je..hehe.
hajat saya untuk buat 'road tour' bertemu anak cucu cicit shaklee saya.
Semalam, lokasi terakhir iaitu di KL.
2 lokasi sebelum ni adalah di ipoh dan penang.
kedua2 kelas sebelum ni, berjalan dengan sedikit dugaan buat kami.
tapi kelas semalam, alhamdulillah syukur..
semuanya berjalan lancar seperti yang di rancang.
syukur..syukur..syukur...
(~_~)
I am touched sebab Allah permudahkan urusan saya and make it happen!
Alhamdulillah..

Kelas yang saya buat ni bertajuk Tips Menulis Ayat Power. Bukan senang nak jadikan tulisan kita terkesan dihati orang tapi ianya tak la sesusah yang di sangka.
Dalam entry ni saya tak nak cerita pasal tips tu..
haruslah bertemu mata dengan saya kalau nak tahu tips tu..hehe

Kat sini saya nak share, bagaimana bisnes shaklee bersama legasi saya, #superioritymatahariku beroperasi. (^-^)

Preparation sebelum kelas.

Ice breaking. Sessi berkenalan dulu.

Saya dah addicted dengan kelas.sekali dapat cakap,rasa tak nak berhenti..hihi

Ini ada bapak yang candid.tengok angle gambar ni..posisi bapak yang amik gambar ni sambil meniarap.. ;)

Tengah kelas sedang berlangsung, boleh pulak dia nak posing.

My great leader, siera. Presenting about business through IG.

Inilah dia anak cucu cicit legasi shaklee saya yang telah meng'exclusive'kan diri mereka untuk hadir ke kelas semalam. Tahniah kepada mereka sebab mereka sanggup korbankan cuti mereka semata2 untuk hadir ke kelas ini.
Saya percaya, mereka datang dengan 1 azam untuk berjaya hingga ke tahap tertinggi dalam bisnes shaklee ni.
insyaAllah, pengorbanan mereka hari ini, pasti Allah tunaikan hajat mereka..aamiin...
.
selesai kelas, kami buat health check up pulak.

Briefing dari siera, cara membaca body composition machine.


My mum pun buat. Her age 60 years. Her body age 66. Okeylah..tak tua sangat dari umur sebenarnya. Alhamdulillah...
My mum pun memang amalkan vitamin2 shaklee.

My anak bisnes, sue.

Saya dah pernah buat beberapa bulan lepas. Masa tu body age saya 40 something.
pulun makan vivix. Alhamdulillah, kali ni lebih muda, 38..hehe
Next entry saya share the whole result untuk body composition saya.
.
.
apa yang terjadi di sebalik kelas semalam?

KIDS.
Lari sana,lari sini.
jerit sana, jerit sini.
they are so so happy!
Tak cari mak ayah dah bila dapat jumpa kawan2.


SPOUSE
Lepak2 tengok tv sambil pantau anak2.

Yang ada baby, tolong jaga baby. Baby nak susu, just bagi baby kat mak nya. Kami tak perlu rasa berbelah bahagi nak pergi menuntut ilmu kalau baby masih breastfeeding. Inilah istimewanya bisnes shaklee ni.

Kids all around.
spouse ada menemani.
dan kami masih boleh menuntut ilmu bisnes.

Beginilah suasana bila kami mak2 bekerjaya. 
Kerjaya kami boleh bawa suami dan anak2 bersama.
Hati sentiasa senang masa bekerjaya sebab suami dan anak2 ada je depan mata.
sambil bincang2 hal bisnes, sambil makan2..
sebagai seorang wanita yang bergelar isteri dan ibu, kerjaya begini lah yang dapat menepati keadaan saya sekarang ni.
Alhamdulillah..
saya percaya semua ibu2 juga berpeluang untuk merasai bagaimana bekerjaya bersama keluarga.
.
jika ibu2 rasa ingin sama2 bekerjaya dengan saya, hubungi saya tau..
mesti best kalau ibu2 pun dapat sertai saya bekerjaya bersama keluarga ni.
seronok tau!!
(^_^)


love,
 zura bahar
hotline: 016.595.2771
---------------
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.com

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.