berkampung di hospital


semalam, 20 ogos, natrah ada follow up check up untuk cirit birit dia.
semalam jugak mak ayah saya balik melaka..
sobss... :(

natrah masih demam sejak kakaknya admit hospital hari tu.
ini bermakna dah 5 hari natrah demam.
hari ke 4 demam, natrah dah mula tunjuk simptom2 sakit.
maksudnya dia terlebih 'manja' dan terlebih 'mengada'..
selalu jugak cakap 'adik penat'..

bila jumpa Dr. Cheong, Dr. Cheong dapat rasakan yang natrah mungkin dijangkiti influenza B jugak.
Dr. Cheong ambil sampel mukus di hidung dia dan akan buat test.
sementara tunggu result, saya lepak di wad kakak putri.

as suspected, natrah pun dah kene influenza B jugak...
ya Allah..ujian dariMu pastinya ada ganjaran yang sangat besar di hujung sabar kami..alhamdulillah..inshaAllah..
saya, suami dan opah kini lebih cool bila terima berita ni..
maka, di kuarantin kan lah 2 beradik tu dalam 1 wad..



badan saya mula terasa amat penat..
demam selsema pun senang menyerang bila saya terlalu penat ni..
harapan dan doa saya cuma, kakak2 putri cepat sembuh dan baby putri tak dijangkiti virus tu...
aamiin ya Allah...


terima kasih buat family dan rakan2 yang mendoakan kesihatan putri2 saya dan mendoakan kekuatan untuk diri saya..
pasti ada hikmah di sebalik semua ini dan peringatan untuk saya perbaiki kekhilafan diri ini..

Pesakit influenza B sempat lagi ambil gambar selipar frozen dia masa on de way ke hospital.
Dah la pakai sebelah lain.
Stylo huh?
(^_-)



love, 
 zura bahar 
sms/whatsapp 016.595.2771 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.