www.vitallyvitamin.info



website shaklee saya, suami saya yang handle..
dia yang buat menu, add widget, etc2..
dia yang tolong add gambar2 produk dan edit info setiap produk..
dia yang tolong renew hosting and domain..
pendek kata, website ni pun memang idea dari dia..
saya just update entry je dalam tu..
tu pun dah lama tak update...
hehe...

alkisahnya, saya terlewat renew hosting..
so, nama vitallyvitamin.com tak dapat nak beli..
and nama baru website shaklee saya adalah, www.vitallyvitamin.info
(^_^)

feel free to visit!!
insyaAllah saya dalam usaha untuk upgrade layout baru yang lebih informative.

tak sabo nak ada streamyx kat rumah.
sebab suami janji nak tolong saya handle website dan utube shaklee saya...
(^o^)v




love, 
 zura bahar 
sms/whatsapp 016.595.2771 
--------------- 
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.