sweet 60 mom!


mak saya ada disisi di saat2 saya memerlukan beliau..
sebelum peristiwa masuk-keluar-masuk hospital ni, tetiba saya teringat MAK..
teresak2 nangis nak balik melaka..hihi..
tapi saya mengerti kok, keadaan suami yang tak mengizinkan..
insyaAllah 1 hari nanti, bila suami pun dah bekerja sendiri, pasti saya boleh balik melaka bila2 pun yang saya suka...
mohon doa rakan2 saya sekalian ya.. (^_^)

hari lahir mak adalah pada 19hb..
di saat2 mak tidur sekatil dengan saya.
tapi saya lupa !!!
mashaAllah...
kenapa boleh lupa?
sebab terlalu penat ulang alik hospital.

esok pagi bangun, bukak whatsapp grup NorBahar,
(norbahar stands for Normah + Baharom)
adek badik lain semua wish birthday kat mak..
anak yang paling hampir dengan mak boleh lupa pulak..
ampun mak!!

lalu, saya belikan sebuku kek untuk sambut kecil-kecilan dengan mak, ayah, natrah dan nailah..

natrah lah yang paling happy, perasan birthday dia..
dah la request kek frozen..hehe..

merasa jugak saya celebrate birthday mak sejak lepas kahwin ni..

alhamdulillah..
mak masih sihat.masih bertenaga nak 'jogging' atau lebih tepat lagi, jalan kaki laju2..hehe
sejak saya amalkan shaklee, saya ajak mak saya juga amalkan shaklee.
ni antara vitamin2 yang mak saya makan.


sebab masa tu mak saya mengadu mak sakit2 lutut, susah nak solat dan jari jemari mak kebas2 expecially bila basuh pinggan.
dan sejak mak amalkan vitamin2 ni, pergerakkan solat mak nampaknya laju sikit dari sebelum ni..
dan kebas2 di jari jemari mak pun dah berkurang.
yang paling BEST, kawan2 mak kata, 
"kak normah ni nampak cergas je..aktif buat macam2.."
alhamdulillah...
(^_^)




terima kasih mak sebab sudi datang dari jauh di saat2 adik di uji Allah..
hati seorang ibu, pasti tak senang bila anak2 nya dalam kesusahan..
(-_-,)




love,
 zura bahar
hotline: 016.595.2771
---------------
kembali sihat bersama shaklee - visit: www.vitallyvitamin.info

0 comments:

Post a Comment

❤,
Baizura Bahar,
Pengedar Shaklee Chemor, Perak.